You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
טרום א' - בלי לאבד את הצפון בדרך לגמר הגביע
חגיגה צהובה על כר הדשא. שחקני מכבי ת"א חוגגים (צילום: מדיה ההתאחדות לכדורגל)

טרום א' - בלי לאבד את הצפון בדרך לגמר הגביע

מכבי ת"א צפון העפילה לגמר גביע המדינה בזכות ניצחון 0:4 על מ.ס אשדוד. בגמר תפגוש את המנצחת בין מכבי ת"א דרום למכבי חיפה "ישעיהו"

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

סוגרים שלושה ימים אינטנסיביים של משחקי חצאי גמר גביע המדינה באצטדיון הלאומי בר"ג עם משחקי שנתוני התשיעיות, שאם לא די בכך שהם נערכים באצטדיון שפוגם משמעותית בחווית הצפייה וההנאה של הקהל, הרי שגם מזג האוויר השרבי והאובך הרב פגמו ויפגמו עוד ביום שאמור היה להיות חוויתי לשחקני הקבוצות והמאמנים. את המשחקים ניתן לראות באפליקציית השידורים של ההתאחדות לכדורגל וכן בערוץ השידורים הייעודי 

יום המשחקים נפתח עם משחק חצי גמר בין קבוצות טרום א' של מכבי ת"א צפון ומ.ס אשדוד מדרג 1, שנפגשו לפני קצת פחות מחודשיים למשחק ליגה שבו הקבוצה המארחת מת"א, שנהנית מהמאזן הטוב ביותר בליגה, זכתה בניצחון 0:1. הפעם החניכים של אסף פרופטה התעלה עוד יותר וזכו בניצחון 0:4.

מכבי ת"א פתחה את המשחק עם שער מהיר של רום בוקס ובדקה ה-15 הישאם אלטורי כבש שער שקבע בשלב מוקדם את תוצאת המחצית הראשונה - 0:2 לזכות מכבי ת"א. במחצית השניה שערים שכבשו אסף מלאכי (40) ורום בוקס (56) - שהשלים צמד, סללו את הדרך להכפלת היתרון התל אביבי ולניצחון 0:4, המעניק לקבוצה העפלה לשלב גמר הגביע.

במשחק חצי הגמר השני ייפגשו למשחק על טהרת דרג 1 מכבי חיפה "ישיעהו" - לה המאזן השני בטיבו בליגה ומכבי ת"א דרום - לה המאזן השלישי בטיבו בליגה. האם המשחק יזמן לנו לבסוף גמר שהוא דרבי פנימי תל אביבי או מפגש פיקנטי נוסף בין מכבי חיפה למכבי ת"א? בהחלט מסקרן. 

גביעים ומדליות למסיבת הסיום, כבר הזמנתם? מוזמנים להסתכל בסרטון הבא ולהתרשם מחברת צחובוי - החברה הותיקה והמקצועית ביותר בארץ לייצור גביעים ומדליות. לכניסה לאתר האינטרנט של צחובוי, לחצו כאן